To ja!

 Dzień dobry

Cześć

Czołem


W sumie to nie do końca wiem nawet co na ten cześć i czołem napisać. Może wystarczy, to ja ;)

Mówcie mi Karo. Tylko Karo ;)


Jestem kobietą, matką, żoną, świruską  sportową sportu codziennego na miarę własnych możliwości, wiecznie na diecie, ze schorzeniami różnymi, trochę pokręcona, nieco nieogarnięta i mówią żem optymistka. 

I właściwie możecie mnie zapytać co ja tu chcę. Następna jakaś co grafomanię w internetach umieszcza ;)

No więc umieszczam, choć myśli moje biją się namiętnie od kliku dni czy powinnam ;)

Co będzie grafomani wypełnieniem?

Mało skromnie - JA ;)

Precyzując, żeby nie było...nie będzie to blog o wydźwięku narcystycznym. Będzie to blog o wydźwięku jak w codzienności radzi sobie kobieta o rozmiarze większym niż kanon. Jak widzi siebie, jak funkcjonuje, co na siebie zakłada albo czego unika. 

A wzięło to się stąd, że rozmawiając ze znajomą też ciut większą niż standard wyszło takie szydło z worka - nie cytuję, przekazuję sens ;) - Jesteś większa i nie jesteś jedyna. Jest nas trochę i trzeba też tym innym pokazać jak można :)

Nie chcę być wzorem.

Nie chcę dyktować nikomu co i jak ma robić.

Nie chcę narzucać.

Nie jestem wyrocznią.

To co robię, robię w oparciu o to z czym czuje się dobrze :)

I chcę być jedną z was :)


                                                                                                                pozdrawiam

                                                                                                                Karo

Komentarze

Popularne posty